Jaume Cornellà

Racional però emocional, pràctic i intuïtiu. A en Jaume sempre li han agradat les activitats creatives, de petit agafava un full en blanc i deixava anar la ment, li agradava imaginar i plasmar-ho al paper. De gran va  necessitar focalitzar aquestes aficions en alguna disciplina concreta, i va decidir estudiar disseny de producte a la UdG. Una professió que li permet fer el que sempre li ha agradat, imaginar i crear, però aplicat sota un marc estricte que li ha permès aprendre la part tècnica. Es considera una persona molt racional, que pensa en la funció més pràctica de l’objecte, però  intentant crear productes que ens aportin noves experiències, productes més humans i amb una imatge diferent a la que coneixem. Per altra banda des de sempre s'ha dedicat a la il·lustració, un camp infinit on un mateix explora i evoluciona aprenent. Trobeu-lo a jaumecornella.com

Pla A?
  Actualment he acabat els estudis i estic en procés de buscar feina, una assignatura difícil pels temps que corren. Sóc inquiet i sento que necessito aprendre i aportar quelcom a la societat, aquest és el meu pla A, aprendre i aportar, és una roda que no ha de parar mai.

Inspiracions?
  La principal influència per a mi és el meu voltant, la meva família, la meva ciutat, el meu dia a dia,  fins i tot una simple conversació, una mirada al cel, qualsevol cosa em pot influenciar i actuar de motivació per solucionar un projecte.

Per què?
  El per què és molt simple, és quasi natural en tota persona tenir  ganes de fer coses, d’evolucionar, de millorar cada vegada més  i dedicar-te al que realment saps i t’agrada, complir el que sempre havies volgut.

Suggereix-nos un pla B...
  Kahirado, estudiant de disseny industrial.

La seva obra: