Maria Diamantes

Fabulista, dolça i naïf. Darrere el nom de Maria Diamantes s'hi amaga la Clara, una noia de Santa Coloma de Farners que amb 19 anys va anar a viure a Barcelona on va estudiar disseny gràfic i en acabar va fer un màster de publicitat a l'Escola Superior de Disseny Elisava. Professionalment és directora d'art a Shackleton però és al seu bloc on deixa anar tota la seva creativitat amb total llibertat. Maria Diamantes és un experiment en forma de bloc on presenta la seva obra: tan d'il·lustració com fotografia o fins i tot els "abrazacortinas", uns personatges 100% artesanals fets de roba; sempre seguint el seu estil personal. Poc a poc el seu treball va agafant força, una bona prova d'això són les exposicions col·lectives on ha participat com per exemple: Reskate (on van pintar taules d'skate), Pasen y Vean (juntament amb Conrad Roset, Guim Tió i Amaia Arrazola), entre d'altres. Com a Maria Diamantes també ha fet projectes per la marca de vinils Hommu,  i ha col·laborat en una revista de brasil il·lustrant articles. Trobeu-la a mariadiamantes.blogspot.com

Pla A?
  Fa quasi quatre anys que sóc Directora d'Art a una agència de publicitat Shackleton de Barcelona. Una feina que m'ocupa tot el temps i quan trobo foradets és quan faig bloc com una boja! hehe.

Inpiracions?
  M'encanta el món naïf, així que sempre estic mirant blocs, revistes i llibres d'aquest món. Alguns noms: Studioviolet i Laura Varsky m'encanten les il·lustracions que fan, i la Misako mimoko que fa un ninos genials!!!

Per què?
  Doncs perquè m'ho passo molt bé fen-t'ho i quan acabo els projectes tinc una gran sensació de felicitat! :)

Suggereix-nos un pla B...
  Ufff, n'hi ha molts!! Il·lustradors com en Conrad Roset o l'Amaia Arrazola, el dissenyador gràfic Pampalluga Design o la dissenyadora i ceramista Jezz Vanilla.

La seva obra: