Asco

Positiu, actiu i en construcció. Asco és un jove graffiter de 21 anys enamorat de les arts gràfiques: graffiti, il·lustració, disseny gràfic, fotografia… El nom d’Asco sorgeix de la necessitat de fer veure a la gent que darrera d’un nom brut i contundent hi pot haver tot el contrari: el graffiti com a imatge bonica. Qualsevol detall el pot motivar a pintar i així reflectir el que més li interessa. Actiu i rialler, creu que el més important és disfrutar amb el treball d'un mateix. Ara s'està formant tan a nivell acadèmic en disseny gràfic com a nivell personal amb el graffiti. A més a més dedica el seu temps d'oci a la música, principalment al Reggae i Hip Hop, elements imprescindibles a la seva vida.



Pla A? 
El meu pla A encara no és massa clar, però podríem dir que ara per ara ho són els estudis (ja que estic cursant un cicle superior de Disseny Gràfic), però d'alguna manera o altra, el meu pla A també ho són els petits encàrrecs que van sorgint, ja siguin de disseny, il·lustració o graffiti.
Inspiracions?
Un referent proper i sobretot important dels meus inicis sempre ha estat en Cisco KSL, gràcies a ell he sentit el graffiti més proper. Des que tenia 14 anys aproximadament vaig començar a veure pintades seves pels carrers de Bellpuig i això em va cridar molt l’atenció. La meva inspiració pot venir d'un mínim detall com un color, una imatge, un pensament o un estat d’ànim.
Per què?
El dia a dia, passar-m’ho bé, riure de les coses, pensar en poder viure del que més m’agrada, l'afany de superació. La lluita que tinc a l'hora d'expressar-me i també a l’hora de millorar la meva tècnica, però sobretot les ganes d’evolucionar cap a millor gràcies als meus propis errors.
Suggereix-nos un pla B...
Peon Prisamata, és un amic i company de graffiti, qui té un talent amagat. 

La seva obra:

Asco & Cisco KSL