Dolors Quiles

Vincle naturalesa
Expressionisme oníric, sentiment i natura. Unes mans que des de petites experimenten tot buscant el contacte amb la naturalesa, per desconectar i conèixer, donen com a resultat il·lustracions d'experiències emocionals i personals. La Dolors va estudiar a l'Escola de Belles Arts d'Olot i a la Llotja de Barcelona on va aprendre a expressar i representar a través de la pintura el seu món interior, allò que no podia expressar en paraules. En les seves obres els sentiments i pensaments cobren vida i forma esdevenint molt sovint reflexions dels vincles perduts entre l'autora i la naturalesa. Es tracta d'una obra personal i subjectiva que deixa lloc a una interpretació lliure i diversa. La creadora acostuma a presentar les obres sobre materials directament relacionats amb la matèria primera natural com cartró, fullola o teles així com materials reciclats diversos.  
Trobeu les seves obres a Artelista

Pla A?
  Actualment estic a l'atur i mentrestant em vaig introduint en el món dels monitors, els nens i l'esport. 

Inspiracions?
  Els referents més importants per mi són Alfons Mucha, Arthur Rackhman, Audrey Kawasaki, ORES i Escher. També tinc com a referent la natura, la que pren un vincle molt important en la meva obra. 

Utopia?
 L'art com a teràpia. S'hauria de tenir més consciència de la importància de dedicar temps a descarregar i expressar allò que portem dins i ens preocupa, i l'art és un molt bon mitjà. 

Suggereix-nos un pla B...
Us recomano Hector Contreras i Wawa

La seva obra:
Energia vital

Natura emmascarada

Mare Nat
Uns quants animals