Halcon

Extrems; figuratiu i abstracte. Hector Contreras és Halcon. Nascut al 1986 a Olot, després d'estudiar el batxillerat d'arts a l'Escola d'Art d'Olot i passat un temps de descans creatiu, va estudiar il·lustració a l'escola JOSO de Barcelona. Des de llavors ha estat constant en els seus projectes i la seva formació. Combina el treball creatiu, que l'ha portat a presentar dues exposicions personals, amb petits encàrrecs. Actualment experimenta amb diferents tècniques (llapis, bolígraf, pintura...) en busca del seu propi estil. Creu que tots som continents, el que hi posem a dins es cosa de cadascú.




Pla A?
  El meu pla a és crear, però per menjar treballo en una botiga d'animals. La ironia és que no m'agraden els animals tancats en gàbies ni el consum compulsiu.

Inspiracions?
  Les meves referències són els aconteixements del meu voltant i els de dins meu: emocions, idees, obsessions, somnis, vibracions...i les arts d'altres persones. Quan expresses alguna cosa allò ja no és només teu encara que hi puguis posar preu i t'ho paguin.

Per què? 
  Ser conegut... per mi mateix.


La seva obra: