Wäwä

Sentiment, cabells i innocència aparent. La Wäwä és l'Alba Falgarona, una il·lustradora nascuda a Figueres i formada a Barcelona. Va estudiar belles arts a la UB, en acabar va fer un curs d'il·lustració a l'escola de la dona i actualment està estudiant a l'escola Joso de Barcelona. A base de constància i de tenir els ulls ben oberts ha anat definint un estil personal amb personatges que sorgeixen de les seves pròpies experiències, dels sentiments i les sensacions. Aparentment innocents i naïfs, les seves il·lustracions són crítiques i amb una certa foscor. Mica en mica es va obrint un lloc en aquest món sovint complicat i a finals de març publicarà "La història de Datrebil", una novel·la escrita per Montse Boher que ella, la Wäwä, ha il·lustrat.
Trobeu-la a lawawa.net 

Pla A?
  Actualment el meu pla A és La Wäwä, fins ara intentava combinar la feina de cambrera amb la il·lustració, però cansada de no tenir temps vaig decidir intentar buscar-me la vida en el món de la il·lustració i el disseny. Tot i que la cosa està bastant difícil encara no hem tirat la tovallola.

Inspiracions?
  A l'hora de crear bàsicament em guio per sensacions i sentiments. Intento simbolitzar sentiments amb els quals la majoria de gent es podria sentir identificat. La cultura visual que tenim actualment és important, ens envolta molta informació que absorbim sense adonar-nos-en, és important tenir els ulls sempre ben oberts, tant a nivell d'art visual, com amb qualsevol disciplina. Crec que el més important és la constància, empapar-te de tot allò que t'agrada i amb el que et sents identificat. Tenir les coses clares i deixar-te portar.

Utopia?
  La Wäwä sóc jo i el que em fa  seguir endavant és creure que el que faig val la pena. Tinc un objectiu marcat i el que em fa continuar amb la Wäwä és lluitar per aconseguir arribar-hi.

Suggereix-nos un pla B...
 Hominimia un noi dissenyador i il·lustrador de Barcelona.

La seva obra:
(cliqueu a les imatges per veure el projecte sencer) 

Pecerä

Amilada

Hazte un ramo

Love