Cisco Ksl

Urbà, irònic i sonor. Fill del barri de Gràcia, criat a la plana de Lleida i des de el 2004, resident a Olot. En Cisco és un cul inquiet en el món de les arts gràfiques. Treballa com a il·lustrador, tatuador i muralista o decorador. Malgrat ha estudiat disseny gràfic i fa alguns treballs relacionats amb aquest camp, on es sent més còmode és amb el dibuix ja sigui sobre paper, paret o pell. En Cisco ha tingut la sort de pintar, fora de casa, s'ha mogut per França, Holanda, Estats Units o Alemanya. I ha exposat a ciutats com Barcelona, Lleida, Olot o Berlín. Trobareu tots els seus dibuixos sota la signatura de Cisco Ksl.
Trobeu-lo a la seva web / flickr / contacteu-lo



Pla A?
  La meva feina i la meva creació van força lligades. El que pot variar és el motiu, el format o fins i tot l'estil però sempre està relacionat. La part més artística o personal és la que faig sense donar explicacions, al contrari dels encàrrecs. També faig feines de disseny gràfic.

Inspiracions?
  Hi ha molts artistes que són referents per mi, ja siguin de grafit, d'il·lustració o tatuatge, la llista és infinita. Prefereixo parlar d'estils dins de cada camp i últimament em fixo bastant amb el vell i nou estil tradicional americà de tatuatge. També m'encanten les fotografies antigues, són un referent constant.

Utopia?
  Les ganes de crear, experimentar, aprendre i trobar el resultat que busco. I fer tots els encàrrecs possibles per poder continuar el meu camí.

Suggereix-nos un pla B...
  Leila Cherifi. És la meva parella, però sobretot una fotògrafa amb molt talent, bon ull, i molta projecció.


La seva obra:


Drawing

Pintura

Graffiti

Tattoo